Hallgatottsági adatok - Győr 2006. szeptember


A KÉK DUNA RÁDIÓ az Észak Dunántúl meghatározó rádiója. Győrben is évek óta piacvezető szerepet tölt be. A Szonda Ipsos és a Gfk. Hungária közös felméréseinek eredményei alapján 2006 szeptemberében is már messze megelőzte helyi versenytársait, de az országos adókat is. Különösen nagy öröm számunkra, hogy adataink egyaránt jók valamennyi korosztályban és a társadalmi helyzetet figyelembe vevő úniós ESOMAR felmérés felső kategóriái kiugróan magas értékeket mutatnak. A hirdetők számára különösen kedvező, hogy egy médiumon keresztül a rádióhallgatók nagy százalékát (Share%) érhetik el és a hosszú napi hallgatottsági idő (ATS Min) miatt kevesebb elhangzással is nagyobb hatást érhetnek el, mint a rövidebb napi eléréssel rendelkező adók. Könnyen belátható, hogy nagyobb a valószínűsége annak, hogy az üzenet célba ér, ha olyan adón helyezzük el, amit többen és hosszabb ideig hallgatnak. (Az adatfelvétel 500 fős telefonos mintán történt. Az adatok megbízhatósága a teljes felmérésre ±2,5%, ennél kisebb minták kiragadása az adatok megbízhatóságát csökkenti)

 


MIÉRT RÁDIÓ?
Mert a rádiót mindenki hallgatja
Mert a rádiót mindenütt hallgatják
Mert a rádió minden korcsoportot, mindent jövedelmi réteget elér
Mert a rádió egészen a vásárlásig elkísér
Mert a rádió remekül egészítheti más megjelenéseinket. Nyomtatott hirdetést maximum egyszer olvasunk el, hiszen a második alkalommal, agyunk már a forma alapján utasít bennünket, hogy ugorjunk. Ha viszont a rádió, vagy más forrás miatt előtérbe került az adott márka és amúgy is autóvásárlás előtt állok, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy a hirdetést újra elolvasom, így rádióval kombinálva máshol befektetett reklámköltéseink is jobban kamatozhatnak.

MIÉRT A KÉK DUNA?
Mert a KÉK DUNA vételkörzete a legnagyobb a helyben fogható adók közül
Mert a KÉK DUNA az amit a legtöbben hallgatnak, így olyanokhoz is eljuthat az Ön üzenete akiket más rádióval nem érhet el!
Mert a KÉK DUNA műsorát hallgatják leghosszabb ideig, így ugyanannyi elhangzás mellett jóval hatékonyabb a reklám mint más adókon.
Mert a KÉK DUNA műsorát a vásárlóképes célközönség (ESOMAR AB) nagy arányban hallgatja, így az Ön reklámja még hatékonyabb lehet.


 

 

 

 

 

Az Esomar társadalmi kategória tartalma és megoszlása

A társadalmi csoportba tartozók esetében a háztartás főkeresője önálló vagy alkalmazott értelmiségi (felsőfokú végzettséggel) magasan képzett top menedzser; középvezető vagy más menedzser viszonylag sok (hat vagy több) beosztottal; átlagnál magasabb iskolai végzettségű vagyoni javakkal jól ellátott inaktív

B társadalmi csoportba tartozók esetében a háztartás főkeresője magasan képzett alsó és középszintű vezető hatnál több beosztottal; középvezető; más menedzser hatnál kevesebb beosztottal, munkafelügyelő; felsőfokú végzettségű hat, vagy hatnál több alkalmazottat foglalkoztató vállalkozó, legalább középfokú iskolai végzettséggel és átlagos vagy átlagnál jobb vagyoni helyzetben lévő inaktív

C1 társadalmi csoportba tartozók esetében a háztartás főkeresője középfokú végzettségű középvezető, vagy más menedzser; középfokú végzettséggel rendelkező vállalkozás tulajdonosa, aki legalább hat alkalmazottal dolgozik; középfokú végzettségű mezőgazdasági vállalkozó

C2 társadalmi csoportba tartozók esetében a háztartás főkeresője irodai alkalmazott; érettségizett szakmunkás, munkafelügyelő; vállalkozás, vagy üzletrész tulajdonos öt vagy kevesebb alkalmazottal, alacsony iskolai végzettségű anyagi javakkal átlagosan ellátott inaktív, illetve középiskolai végzettségű vagyoni helyzetét tekintve átlag alatti inaktív

 

 

 

 

 

 




Reach%= a lakosok hány százaléka hallgatja az adott rádiót
Rating min.= a hallgatók számának s a rádióhallgatásra fordított idő szorzata
Share = a rádióhallgatók hány százaléka választotta az adott rádit (megoszlás)
ATS Min.= az átlagos hallgató hány percet tölt az adott rádióval

 


Felkérjük tisztelt Ügyfeleinket, hogy az adatok nyilvánosságra hozatalakor – saját érdekükben – az alábbi tájékoztatást tegyék közzé: "A közölt adatok a GfK Hungária Kft., és a Szonda-Ipsos Kft. szerzői jogi védelem alatt álló szellemi alkotásának minősülnek, azok - a GfK Hungária Kft. ,és a Szonda-Ipsos Kft. kifejezett előzetes hozzájárulása nélkül - üzleti, továbbá bármilyen egyéb jövedelemszerző célra nem használhatók fel. Az adatokat és tartalmat a honlapot látogatók - az on-line hozzáférésen túl - nem jogosultak többszörözni, újrafelhasználni, terjeszteni, bármilyen eszközzel és/vagy formában másolni, átvenni, adatbázisban tárolni, saját honlapon feltüntetni, letölthetővé tenni, továbbá kereskedelmi forgalomba hozni sem ellenérték fejében, sem anélkül."

A képi megoldások az adat feldolgozások a NAUTILUS Kft. tulajdonát képezik ezek továbbfelhasználása csak a NAUTILUS Kft. előzetes írásos felhatalmazása esetén lehetséges.